Vanliga frågor

Kan man reservera plats och betala sedan?

Nej, vi tar inte emot några reservationer.

 

Är platserna numrerade?

Nej.

 

När öppnar ni dörrarna intill salongen?

Klockan 15.40.

 

Jag kan inte boka min biljett, kan man ringa någon?

Mejla gärna event@hjanfonden.se, så hjälper vi dig.

 

Vi är ett företag/en skolklass som vill få kostnaden på faktura, hur gör vi?

Det går bra att höra av dig till event@hjarnfonden.se gällande fråga om faktura.

 

Jag kan inte komma, kan jag överlämna min biljett till en vän?

Ja det går bra, men hör av dig via event@hjarnfonden.se först så att vi kan ändra namnet på biljetten.

 

Måste man ha en fysisk biljett?

Det går lika bra att visa upp en digital biljett i mobiltelefonen som en pappersbiljett vid entrén, vi scannar QR-koden på biljetten.

 

Kan jag återlösa min biljett? Och hur gör jag då?

Ja, du kan återlösa biljetten om du avbokar senast 24 timmar innan eventet startar. Vid sjukdom går det bra med senare återbud. Skicka ett mejl till event@hjarnfonden.se, så hjälper vi dig vidare.

 

Finns det rullstolsplats?

Ja, Kungliga Musikhögskolan har specifika rullstolsplatser, men dessa går inte att boka online. Hör av er till event@hjarnfonden.se så hjälper vi dig.

 

Finns det hörselförstärkning?

Ja, Kungliga Musikhögskolan har hörselförstärkning på några av platserna i Kungasalen. Om du behöver sitta på en plats med hörselförstärkning är det viktigt att du hör av dig till oss på event@hjarnfonden.se så att vi kan reservera den platsen åt dig.

 

Kommer man kunna se Barnhjärnans Dag i efterhand på er hemsida/Youtube?

Innehar du en biljett till eventet kommer du under en begränsad tid att kunna se hela programmet i efterhand via en länk som vi skickar ut efter eventet.

Organiseras av

Hjärnfonden
event@hjarnfonden.se

Framåt! För hjärnans bästa, för allas skull